Wat is payroll ?

Bij payroll komt je werknemer op onze loonlijst. Wij zijn dan de juridische werkgever van je werknemer. Dat houdt in dat wij de verantwoordelijkheden en risico’s over. Je kan je dus meer richten op de core business van je bedrijf.

Wat nemen wij nog meer over met payroll?

  • Alle werkgeverslasten, zoals premies UWV, pensioenpremies, loonbelasting, verzekeringspremies en ziektekosten premies

  • Risico’s t.b.v. ziekte en arbeidsongeschiktheid

  • Vakantiegeld

  • Verlof/vakantiedagen

  • Kosten w.b. salarisadministratie, zoals  salarisbetalingen, salarisspecificaties en jaaropgaven

Flexibel

Als je als werkgever, tijdelijk, meer personeel nodig hebt dan kan payroll ook interessanter zijn dan bijvoorbeeld uitzendkrachten. Uitzendkrachten zijn meestal duurder dan payroll.  Je kan dus makkelijker mensen aannemen en toch de controle houden.

Wat beloven wij?

  • Stipte betaling van de lonen aan het personeel wat op de payroll staat

  • Loon doorbetaling bij ziekte

  • Nakomen financiële verplichtingen naar de Belastingdienst

  • Meer vrije tijd, aangezien wij de rompslop rond de personeelszaken over nemen

Je bepaalt natuurlijk wel zelf, met inachtneming van de wettelijke regelgeving, wat de nieuwe werknemer gaat verdienen of wat je huidige werknemer verdient.

Terug naar het overzicht

Direct contact

*
Naam:
*
Bedrijf:
*
Telefoon:
*
E-mail:
Uw vraag: